PROFIL

Moje fotka
OSTRAVA, MORAVSKOSLEZSKY KRAJ, Czechia
Webmaster

pondělí 5. ledna 2009

JAK NA PGR GOOGLE .

Pořad jsem uvažoval ,proč mi pgr na webu klesl ze 4 na nulu.Neni to vubec ovlivněno počtem přichozich navštěvniku nebo odkazu do ruznych katalogu. Navštěvnost mam velkou až 500 denně a spoustu registrovanych odkazu seo v katalozich s vyššim pgr a stejně jsem klesl na nulu. Cely problem je totiž v tom ,že pokud namate něco společneho s google ,tak nemate šanci zvedat pgr. Měl jsem reklamu adsence a tim padem mi během 3 měsicu stoupl pgr na 4 , po zrušeni reklam adsence je 0 . Cely figl se stoupanim pgr je prostě nějake partnerstvi google. Jinak pro ně nemate vyznam a neodkazuji na vaš web, jak by měli. Proto si to nikdy s googlem nerozhadejte a pokud mate možnost tak s nimi nějakym zpusobem spolupracujte .Opravdu nejlepši volbou jsou reklamy google a vyhledavani google s reklamou adsence. Ziskate vyhledavač na svuj web a ještě si vydělate v dolarech. Google vas timto bude podporovat a posilat navštěvniky, tim padem vam budou zvyšovat i pagerank.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů